Öröm!




Sziasztok!


Nehezen találom a szavakat de megpróbálom leírni nektek azt ami most történt velem.
2015.12.05-én szerencsém volt látni, a Sybill című csodálatos operettet.
Előadás után, természetesen a művészbejárónál vártam, Mészáros Árpád Zsolt /MÁZS/ művész urat. Igen  most kiemelek egy színészt de mindenki fantasztikusat alakított kivétel nélkül.
Nos én egy dedikált Sybill plakáttal és egy közös képpel lettem gazdagabb, ő pedig egy általam rajzolt képpel, amin természetesen ő szerepelt.
Amikor elfogadta szerény ajándékom már végtelenül örültem. Amikor ma megláttam, hogy a hivatalos oldalára is kitette hát madarat lehetett fogatni velem. Zárójeles megjegyzésem, hogy a kép valamilyen módon folyadékkal érintkezett, így az alján látható pár "folt". Az nem az én művem.
A legközelebbi képet a művész úr becsomagolva kapja meg. :D

Ezt a posztot megmutatom nektek is. Én nagyon boldog vagyok most!
Köszönöm, hogy elolvastátok.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések