Sziasztok!

Újabb remek hírrel jövök a számotokra! Illetve lehet lesz az kettő is. ;-)

A napokban elkészült az Álomfogó című novelláskötetem borítója

illetve a mai napon kaptam egy olvasói véleményt is, első kötetemről,

a Testvéri világ - Változó emberiségről. Most ezt olvashatjátok el.

Köszönöm a véleményt!


Kívánok mindenkinek kellemes, olvasással teli, hosszú hétvégét!


Olvasói vélemény:  

"Tegnap délután végre elkezdtem a könyvedet olvasni ( előtte épp olvastam valamit, és
már nem szeretek szimultán figyelni ) Mostanra ki is olvastam nagyon tetszett, szívből gratulálok Neked! érdekes, izgalmas témaválasztás, tök jó, hogy fiatalokról szól, nem csak fiataloknak . A témája ugyan science fiction és remélem az is marad,ennek ellenére sajnos nem elképzelhetetlen /a jövőre vonatkozóan. Írói megjegyzés/ Kíváncsian várom majd a folytatást... Még egyszer gratulálok, és örülök, hogy ismerhetek egy fiatal tehetséget."






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések