Boldogság!

Sziasztok!


Elég régen jelentkeztem, már de mentségemre szolgáljon eléggé "elhavazódtam" az utóbbi időben.

Viszont mindig születtek újabb és újabb írások, amiket ugyan nem publikáltam, csöndesen vártak

arra, hogy a napvilágra kerüljenek.

Így járt az egyik novellám is, amely a Nyári hópelyhek címet viseli. Még szeptemberben szembejött

velem egy pályázat, aminek nagyon megörültem, mert ez a novellám tökéletesen belepasszolt az

adott feltételekbe. Beküldtem és vártam az eredményhirdetésre.

Pár napja email-ben kaptam a jóhírt mely szerint az írásom megjelenik a magazin különszámában és

amelyet már így, ti is elérhettek majd.

A magazin papír alapon és online is elérhető lesz annak, aki szeretné elolvasni a művet.

Itt szeretném megköszönni azoknak a támogatást és segítséget, akik közreműködtem abban, hogy

eljusson a novellám idáig.

Köszönöm. És köszönöm, nektek, lelkes olvasóimnak, hogy mindig mellettem álltok, olvastok és

véleményetekkel formáljátok az írói énem.


/Vannak olyan könyvek, amelyek álmodni hívnak, és vannak olyanok, amelyek megmutatják a 
valóságot. - Paulo Coelho/

Online az alábbi linken lesz elérhető a magazin: MAGAZIN

Papír formátumban pedig:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések