Meseíró pályázat!

Sziasztok!

Nagyon rég nem jelentkeztem de kissé elhavazódtam. Lassan befejezésre kerül a novelláskötetem ami az Álomfogó - Lélekszilánkok címet fogja viselni. Közben pedig pályázatokra írok, hol novellákat, hol pedig meséket.
Most két mesét hoztam el nektek. A szóban forgó pályázat a A mi mesénk - Meseíró- és Rajzpályázat a Klímaváltozás és megoldási javaslatai címet viseli.🌐

Az első mese címe: Olívia és a gyógyító levegő 🌀
Itt olvashatod el:

A második mese főhőse Rosa, egy Dél-Amerikában élő kislány.
A mese címe: Kék kaland 🌳
Ezt, itt tudod elolvasni:
Ehhez a meséhez készült egy csodás illusztrációi is amit itt tudtok megnézni:
Ez mű az egyik legjobb barátnőm, Farkas Bernadett munkája, amit itt is megköszönök. 😇

Amennyiben elolvastad és kedvet kaptál a véleményezésre, írd meg nyugodtan nekem! 😊
Akinek pedig bármelyik meséhez lenne kedved rajzot készíteni, a mese megjelölésével tudja 
elküldeni, a pályázatra emailben, a mesekonyvem@ismerdmegmagyarorszagot.com címre.


Köszönöm, hogy elolvastad! 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések